De klant aan het woord: Dekker & Winkler

https://www.edepartment.nl/wp-content/uploads/2019/03/Dekker-en-Winkler.jpg

 

Bij Energy Department staat de klant centraal. Iedere maand hoort u het verhaal van een van onze klanten. Zo krijgt u een goed en bovenal onafhankelijk beeld van wat Energy Department voor u kan doen.
 
Dekker & Winkler
Dekker & Winkler is een bakkerij die met 4 filialen actief is in Hilversum en Almere. Het motto van Dekker & Winkler: is door minder toevoegingen meer brood. In het ambachtelijke groot brood vind je geen emulgatoren, onnatuurlijke smaak- of kleurstoffen en lactose.
Naast het ambachtelijke brood kunt u er ook terecht voor een groot assortiment gebak en koek.
 

De klantvraag

Een bakkerij is natuurlijk meer dan alleen bakken. Als zelfstandige bakkerij moet je ook bijzaken regelen, zoals energie. Op een gegeven moment is er bij Dekker & Winkler een dubbel contract getekend voor de energie, met een flinke boete als resultaat.
 

De oplossing

Dankzij Energy Department is Dekker & Winkler hier zonder kleerscheuren vanaf
gekomen. Sterker nog, voor de komende 5 jaar hebben zij uitstekende
 

De klant aan het woord

”Je merkt echt aan de mensen dat ze verder gaan om ondernemers te
helpen. Dankzij Energy Department ben ik altijd op de hoogte van de
laatste ontwikkelingen zoals de informatieplicht en kan ik me focussen
op mijn passie!” – Rob Dekker, eigenaar Dekker & Winkler
 

Ook hulp nodig?

Heeft u net als Dekker & Winkler hulp nodig bij het krijgen van een boete? Of wilt u eveneens besparen op uw energiekosten? Dat kan! Kijk hier wat Energy Department allemaal voor u kan betekenen.

Laat een reactie achter