Backoffice medewerker

Samen besparen we meer

Backoffice medewerker

Backoffice medewerker

Wil jij als All-round Backoffice Medewerker aan de slag bij een sterk groeiende bedrijf actief in de B2B markt? Je bent een multitasker die het overzicht houdt en energie krijgt van het oppakken, regelen en uitvoeren van verschillende werkzaamheden. Lees dan snel verder.

Als All-round Backoffice Medewerker zit je in het hart van de organisatie. Als de telefoon gaat vind je het leuk om het eerste contactmoment te zijn. Met een vriendelijke stem en de juiste vraagstelling weet je te achterhalen waarom degene ons heeft gebeld. Je bent bewust van de juiste vervolgstappen. Je voert de gegevens in het systeem en helpt de klant verder met zijn verzoek. Je weet de klant ook over te dragen indien één van jouw collega’s hier beter voor geschikt is. Je blijft nieuwsgierig naar het vervolg en houdt contact met je collega over de afloop. Je ontzorgt en helpt hen graag. Aan het einde van de dag sluit je met een tevreden gevoel weer af; alle binnengekomen vragen zijn beantwoord, de offertes zijn de deur uit en de afspraken staan gepland.

Wie zijn wij? 

Energy Department helpt bedrijven sinds 2012 met energiebesparing. Wij helpen bedrijven te besparen op energieverbruik én -kosten. Zelf energie opwekken, minder energie verbruiken, goedkoop én groen energie inkopen? Dat kan allemaal via Energy Department! Wij helpen ondernemers tevens te voldoen aan wet- en regelgevingen die met energie te maken hebben. Werken bij deze organisatie geeft je de mogelijkheid om mee te groeien met een organisatie in de steeds veranderende energiemarkt.

Wat kan je verwachten?
  • goede doorgroeimogelijkheden;
  • een competitief salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden na 7 maanden contract.
  • eigen werkplek in zeer ruim kantoor;
  • mogelijkheid tot flexibel werken.

Backoffice medewerker
bij Energy Department

 Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie

 Een goed salaris

Een leuk, commercieel ingesteld team

Wie ben jij?

Wie ben jij?

    • je hebt een klantgerichte en klantvriendelijke houding.
    • je bent communicatief vaardig en gestructureerd.
    • je hebt minimaal een MBO 3-diploma of vergelijkbaar niveau in een administratieve/commerciële richting.
    • kennis van Podio is een pré.
    • je werkt gemakkelijk met de computer en hebt ervaring met de MS Office pakketten.
    • je bent woonachtig in Amstelveen en omstreken
Kom jij ons team versterken?

Zie jij jezelf helemaal in deze functie en ben jij die spin in het web waar iedere opdrachtgever naar vraagt?

Solliciteer dan snel. Mail jouw CV + motivatiebrief naar recruitment@edepartment.nl of vul het formulier aan de rechterkant in en hopelijk zitten we snel samen (digitaal) aan de koffie!

Soort dienstverband: parttime en full time.

Solliciteer direct

  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.